FAQ

FAQ2019-03-05T15:32:48+02:00

Heb je een vraag? Kijk of je vraag bij de veelgestelde vragen staat. Staat jouw vraag hier niet bij?
Stuur ons dan een e-mail op klantenservice@dorpsdeals.nl of bel 015 – 361 55 19.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten2019-03-05T15:29:32+02:00

Ga naar ‘mijn account’  en klik op ‘Wachtwoord vergeten

Hoe kan ik aanmelden en inloggen?2019-03-05T15:28:34+02:00

Klik hier om aan te melden en/of in te loggen.

Hoe neem ik contact op voor vragen, klachten, etc.?2019-03-05T15:26:58+02:00

DorpsDeals.nl is een webshop van Telstar Media Centrum B.V.; gevestigd in Pijnacker (Zuid-Holland).
Je kunt ons het beste bereiken per e-mail via klantenservice@dorpsdeals.nl of tel. 015-361 5519.

Wij zijn gevestigd op onderstaand adres:
Telstar Media Centrum B.V.
Boezemweg 21
2641 KG Pijnacker

KvK-nummer: 63853841
BTW-nummer: NL855428326B01

Hoe annuleer ik mijn bestelling?2019-03-05T15:25:15+02:00

Na ontvangst van je orderbevestiging heb je 14 dagen bedenktijd. Tijdens deze 14 dagen kun je een bestelling kosteloos annuleren mits deze aan de betreffende voorwaarden voldoet.
Op deze pagina lees je meer.

Wat voor aanbiedingen heeft DorpsDeals?2019-03-05T15:19:28+02:00

DorpsDeals levert uitsluitend diensten en belevenissen van lokale en regionale ondernemers met hoge kortingen.

Hoe lang kun je gebruik maken van de aanbiedingen op DorpsDeals?2019-03-05T15:20:28+02:00

Dit verschilt per aanbieding. De actieduur per aanbieding is te vinden in de omschrijving en op de voucher.

Voor hoeveel mensen is de aanbieding geldig?2019-03-05T15:20:52+02:00

De aanbieding is geldig voor 1 persoon.

Zijn de prijzen inclusief BTW?2019-03-05T15:21:16+02:00

Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Wat zijn de verzendkosten?2019-03-05T15:21:54+02:00

Bij DorpsDeals worden geen producten aangeboden, er is dus geen sprake van verzendkosten.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?2019-03-05T15:22:24+02:00

Alle bestellingen op DorpsDeals.nl kunnen worden betaald via de internetkassa van Multisafepay, daarbinnen is de betaalmethode iDeal beschikbaar.

Ik heb een bestelling geplaatst, en nu?2019-03-05T15:22:52+02:00

Je ontvangt binnen enkele momenten per e-mail een bevestiging van je bestelling. In de orderbevestiging, vind je de gegevens van je bestelling, zoals je ordernummer, adresgegevens en informatie over de betreffende dienst/belevenis. Je voucher ontvang je separaat per e-mail.

Ik heb mijn voucher betaald maar nog niet ontvangen2019-03-05T15:23:44+02:00

Heb je een bestelling geplaatst en deze betaald, maar binnen één uur na je bestelling nog geen bevestiging ontvangen?
Stuur ons dan even een e-mail naar klantenservice@dorpsdeals.nl zodat wij het voor je kunnen nakijken.